28 ožujka 2007

Veze i vezice, musko zenski odnosi

Od posljednjeg javljanja malo sam razmisljo o ljubavi. Sta bi bila prava ljubav nemogu reci, ali sam dosao do nekih opakih zakljucaka o odnosima razlicitih spolova. Muskarci i zene su dva razlicita svijeta, ali ipak kod pojedinaca se vide slicnosti. Ja cu malo razmatrat iz perspektive muskarca, drugu perspektivu sam bezbroj puta pokusao shvatiti, ali nije bas islo. Kad god bi bio u zenskom drustvu pokusavao bi zapamtit kako se zene ponasaju u razlicitim situacijama.
Ima jedna zanimljiva stvar kod zena koju sam nedavno naucio, primjer: postoji neko drustvo u kojem ima cura i decki, i sad se jedan decko zaljubi u tu svoju frendicu, on ne bude picka i dok j ejos uvijek zagrijan krene u akciju. Naravno kaze joj sto osjeca i sve, a ona prema njemu osjeti neku vrstu gnjeva koju nisam ispio shvatiti. Taj gnjev me muci, zasto je tu.....cure oprostite sto to djelim sa svima, ali to me muci. Kad bi se musko nasao u toj situaciji bilo bi ili sex na eks ili friends forever s njegove strane, tak da ne shvacam kompliciranja. Nadam se da mi se to nikad nece dogoditi ili da cu barem shvatiti sto je to.
Jos cu se jednom stvari pozabaviti jer sam nekako preozbiljno krenuo u ovu temu, pa da bacim na saalu. Radi se o uletu muskaraca. Musko kad zna kakav ga odgovor ceka s druge strane jednostavno mora krenuti u napad, to govorim jer sam vidio par slucajeva kad okljeva, a 100% je siguran sto je tamo iza tog lokota zenskog razuma, taj prizor nije lijepo izgledao, taj je ispao picka i neslavno je prosao i s curom i ekipom koja ga je prcala. Ali opet nakon svega, mislim da bi se decko jako dobro osjecao da cura preuzme kontrolu sve servira, a on ne mrdne s prstom.
Evo trenutno sam dobio poruku od jedne cure da svi zele biti s nekim, a nitko nista ne poduzima. Zakljucio bi ovaj ozbiljni dio, krece zajebancija.

Kaj da vam velim, malo sam se zaokupio ovim razmisljanjima, znam da je malo dosadno, ali vrijedi malo procitat i zamislit se. Maloprije sam u isto vrijeme pisao lektiru iz engleskog koja mi se cini jako dobro sročena i pricao sam sa Stelom o svacemu, ali svaka diskusija isto ko i uzivo zavrsi grubostima s obje strane :D
Malo mi je inspiracija izbljedila pa cu vam jedn vic procitat:

Pričaju Englez, Rus, Amer i Bosanac čija je zemlja naprednija u medicini.
Veli Amer: "Kod nas čovjeku izvade srce, stave umjetno i on živi."
Veli Englez: "Kod nas čovjeku izvade oči i stave staklene i on vidi pez problema."
Veli Rus: "Kod nas čovjeku izvade jetru, stave drugu i on živi." Češka se Mujaga pa reče: "E, nije to ništa. Mojoj Fati prošle godine prešao voz preko prsta na ruci, ja ju hitno odnio u bolnicu i tamo joj na friško prišili vime od krave. Sada moja Fata svaki dan na taj prst pomuze 5 litara mlijeka!"
Čude se u nevjerici Amer i Rus, a Englez upita: "Ma tko je to vidio?" A Mujaga će na to kao iz topa: "Jarane, vidio onaj vaš što ste mu ugradili staklene oči..."

nije nesto ali potaknuo me na nova razmisljanja koja cu sutra predociti, ali sumnjam da ce biti citko jer frend dolazi kod mene oko 7. Znate sto to znaci jos od prije.

To je to od mene za danas, danas je bila kvaliteta iako se dalo o temi pisat do mile volje, a sutra zajebancija garantirano.

Nema komentara: