29 ožujka 2007

Smicalica

Evo malo sam krenuo PES igrat jel nisam jos nikad protiv kompa igrao sesticu, nije tak lagano, treba se naviknuti na komp. Cekam ja ekipu da dođe i pobjedim tako 2 tekme, nije palo puno golova, rezultati tek 1:0 i tako. Drustvo se lagano skupilo i pocele su se pustat pjesme. Dosli su do mene Dugi, Rasta i njegova cura Profa. Ova dva su donjeli svako svoj mp3 i stavili sve u komp i na šafl. Sve puno reggaea! I tako chillamo cekamo Profu jer je ona kasnije dosla, pricamo gluposti ko i uvijek.
Malo smo bili na kompu i Rasta se pocne dopisivat prek MSN-a s nekim, nisam obracao pozornost, i dopisuje se on tako nekoliko min, i ja pogledam iz znatizelje kaj radi, kad ono Chikita i Cokoladicom. Odem ja na par sekundi malo dalje kad zove Profa, da je pred vratima, odem ja zatvorit psa da ju ne pojede i pustim ju unutra. Postanem ja naglo gladan i pomislim da bi se mogli po nekaj za jest i za pit zaletit u ducan. Krenemo ja i Dugi i sjetim se ja na pol puta da se ovaj jos dopisuje, mislim si, pa nije valjda lud da ce nesto lose napravit. Vratim se ja i tak jedem polako, a ovaj jos uvijek nesto pise. Natocim si ja pivu i pogledam sta ovaj pise, zaskrolam malo, kad vidim uzasa sta ovaj napravi!!!
Naime ovaj se cijelo vrijeme dopisivo, u pocetku sa Chikitom i Cokoladicom, a kasnije kad se poceo uvaljivati Cokoladici, samo je s njom. To su takve gluposti ispisane, pocelo je tako da ih je obje ispitivao kak izgleda kak se tusiraju, pa se skroz prebacio na na Cokoladicu i poceo se uvaljivat s nekim svojim spikama koje lako mozes meni pripisat jer je nekak slican stil bio, samo je on bio ocito onak full u nju udubljen. Tako samo njih dvoje, pusice su si slale, i postajalo je ozbiljnije, dok ju na kraju nije pozvao da se nađe s njom, znam da me u jednom trenutku pitao kak se zove birc blizu skole, a ja nista ne sluteci od prve Casper. I on je na kraju dogovorio sastanak ili nije, ne znam sad tocno, zbriso mi se chat, ali se sjecam sta sam citao. Znam da je ona njega pitala kad se nađu u Casperu i tak je nekak razgovor tekao sve nekak ozbiljno se cinilo i zagrijala se onak full, nije popustala, cak i kad je on prestao pisat ona je pisala kao da nesto zeli. Razgovor je nekako zavrsio na tome, nisam siguran kako i smijem se ja tak ko budala, i pitam ja njega: Kaj ces se ic naci s njom, a ovaj meni kaze: Pa budalo, cijelo vrijeme pisem u tvoje ime. Ja osto paf, pokusavam naci chat da vidim kaj je tocno pisao, lai nema u message history, ja LUD kak da se izvucem iz toga. Sad ona fakat nesto misli, kaj da joj velim, probat cu joj ovo sve sto sam napisao reci, ali tesko da iko moze povjerovati.... joj da mi je message history.

Pokusavam smislit koji bi pristup bio najbolji, ali misli mi odvlaci vino i kola u frizideru, cekaju da neko načme. Sutra ce biti veselo na etici

Nema komentara: