30 ožujka 2007

Doso Lik do mene oko 4 i igrali smo PES do 6. Bilo je jebeno, posto dugo nismo posteno igrali, bila je napeta borba u kojoj sam ja izgubio 3 naprema 1 (ne ubrajajuci penale) ali ipak u golovima smo jednaki 4:4.
Dobro nebitno koga to jos to zanima. oko 6 smo isli na cugu s Dugim i jednom frendicom. Nisam se dugo s njima vidio, pa je bilo smjeha ko i uvijek. Sjecam se jednog dobrog vica koji je proizsao iz razgovora: Pricaju dvije osmogodisnjakinje pod tusem poslije tjelesnog. Pita jedna drugu sta ti je to pokazujuci joj na intimno mjesto, a druga kaze: Stidne dlake, a prva na to: A jel ti smeta dok se jebeš.
Malo je bolsetan vic, ali nasmijao sam se.

Poslije cuge otisao sam na ples. Tek smo se nasli i trebalo je pocet kad evo voditeljice kluba. Rekla nam je na pocetku da necemo plesat neg je dogovor za buducnost kluba. Zatim nam je podjelila letke:













Znaci svi su pozvani na partijanje, bit ce jebeno, fakat jedva cekam. Nadam se da ce me starci pustit inace bjezim od kuce, necu to vise trpit. Imam plan, obucem se i kroz prozor zbrisem. Boli me za sve. Na razgovoru u PK balans pricali smo o jos nekim turnirima i nastupima. Moja partnerica ne moze ici na to, ne znam prave razloge, meni se ide na sve, ja bi sve zivo pokusao.

E da zaboravih, popili smo ostatak od onog bambusa iz skole prije plesa, tak da sam se toga rjesio. Starci su doma, nisam ih budio kad sam se vratio. Cim su dosli doma poceli su nekaj sraćkat. Tesko je meni vjerujte

Umoran sam ko pas, idem malo jos na net i idem spavat, jedva pisem, to je to za danas

reklame!

Nema komentara: