30 ožujka 2007

Obican dan

Prodbudim se ujutro sa istom idejom ko od jucer navecer da napravim bambus za u skolu. Napraivio sam 2 litre i krenuo laganim hodom na stanicu s punom torbom vina i kole. Dan se od jutra cinio grozan. U skolu sam isao s pomisli na geografiju i talijanski kako nemam pojma, a pisemo test. Geografiju smo pisali, a talijanski ne jel se nesto sta ja znam sta dogodilo, neki zajeb u skoli, jako su česti. Jebes ti tu skolu koja svaki tjedan ima novi raspored. Cak su nas u 1. razredu ucili Time management, pazi ti to Time management, zvuci kao neka profesionalna spika. Govorili su nam na tome kako se moramo organizirati i kako moramo znati svoje prioritete. Sve je to ok, ali koji kurac oni nas imaju tome uciti, pa svaki pametan covjek to zna, a oni koji nemaju pojma o tome, stalno nesto mjenjaju, uce nas o tome. Totalni kretenizam! A da jos ne pricam o P-ovima M-ovima i D-ovima. Koji je to kitac, sta moraju stalno izmisljat neke nove nebuloze. Kao furaju se na Amerikance, a svi znaju da su amerikanci jedan od glupljih naroda.
Necu vise, ovo ce postat pljuvanje

Danas sam dosao do zanimljivih spoznaja. Bilo je to na talijanskom, cijeli sat smo se zajebavali i pricali o seksu guzicama i curama, naravno to je sve pokrenuo Nimfoman. On je pipko Klizačicu non-stop di je stigo a mi smo se ostali smijali koliko blesav moze biti. No vratimo se mojoj spoznaji. Dakle radi se o Klizacicinoj guzici (nadam se da sa dobro napisao, fakat mi ne idu takve neke rijeci). Bas ima ono guzu i danas sam shvatio da je dost tvrda. Taman dok je prolazila pokraj mene dok sam ja spremao stvari nakon zvona, Nimfoman kaze da probam i tak ja probam kad ono stvardno tvrdo, nemogu to opisat, drukcije je, vjerojatno jer je klizacica, HEHE. Hodala je pa sam mozda uhvatio trenutak kad je stisla guzu. Morat cu jos proucit malo, da vidim pravu cvrstocu.

Kad malo razmislim tvrđa guza je dobra stvar, muski zamislite si da onak radite s guza i ona onak stisne, sigurno negdje odlican osjecaj. Nadam se da cu jednom to isprobat, inace nisam nastran i tak neke spike, ja sam za obicno, nikakvi eksperimenti, ali nije da nebi probao nesto drukcije od regularnog.

Idem sad prevest neke tekstove koje sam dobio iz francuske za staru. Ima 4 jebene stranice, a stara forsa da bude sto prije, a kak da ja njoj objasnim da se malo strpi da imam pametnijeg posla- pisat blog :D:D.

Nema komentara: