26 ožujka 2007

Ošla

Evo danas sam se 100% uvjerio da mi je biljka otisla. Trenutno razmisljam o tome kak ces reci da je biljka mrtva, za covjeka se kaze da je poginuo ili preminuo ovisi o uzroku smrti, za zivotinju se kaze da je uginula, a za biljku.... kako??? Biljka moze uvenut jedino, ali malo mi je glup izraz, sigurno postoji jos neki koji bas naglasava smrt.

Dobro, pustit cu biljku u nadi da ce jedna od posađenih sjemenki dobiti dovoljnu vlagu i pogodnu temperaturu i da me iznenadi.

Danas je nekak sugav dan bio, a sutra me ceka jebena povijest i mutavi Ragnaros koji mi je maznuo knjigu iz koje sam trebao uciti za sutra. Ali boli me briga za pov, bitno je da sam zdrav.... kaj ne?

Mamut mi dao neke linkove za Splinter cell: double agent, ima ih ono 81, i mislim si dal se to da skidati i odlucim da da, jer moram frendu dokazat nesto, ali nebitno, dosta smo pricali o meni, ajmo malo o mom autu :D:D:D

Nema komentara: