28 ožujka 2007

Da je svaki dan ovako, osim zmaja

Super je bio dan, probudio sam se ranije jer me stari vozio. Prvo sam isao prevest neke e-mailove kod stare u firmu i pokusao sam izbrisati history koji sam napravio dan prije. Pogledam ja history, tog dana nema uopce, znaci netko ga je izbrisao, nema nicega. Meni sad nije jasno, jucer sam bio tam i stisko sam si reklame, znaci ovaj blog bi trebao biti tamo. Razmisljam ja o tome na putu do skole i jedino sto sam uspio smisliti je da mi je stara zapamtila to i izbrisala history, zato sam promjenio link za blog. JEBEM TI MACKU, stisnula mi enter i spremila poruku kao draft zato sam ju bacio na krevet i odbila se u zid, nebude dolazila sljedecih 2-3 sata, poznam ju.
Di sam stao....a da skola, proslo je jako dobro, kao sto sam najavio 6 sati chillanja i sve to. Cak sam uspio i peticu pobrat iz hrvatskog iz testa. Ostalo je sve na mjestu, nesto se okolo suska, ali neda mi se zamarati s tim, cudna je situacija u razredu, ali meni ne smeta. Najzanimljiviji dio dana ja bio sad prije kojih sat vremena. Vozim se u busu prema doma, Samoborcek naravno, gledam okolo, chillam zujim ko i uvijek, taman sam si playlistu narikto da me nebi ni teroristi izbacili iz takta kad spazim vani reklamu. Pisalo je nesto tipa:

nemoras biti bogat da bi nosio RICH

sto je najbolje, NAJBOLJE JE

Jos je neka slika s nekim tigrom na plakatu

pogledam ja taj kurac i naravno kad samo zujis ko ja vidis RICH NAJBOLJE JE, za ostalo te boli kita, ali ja sam sve cito jer je bila guzva na cesti pa sam se dugo zadrzao kod te reklame. Kad boolje pogledas, koje su to manipulacije ljudima, fakat te nesvjesno natjeraju da procitas RICH JE NAJBOLJI.
To me malo pogodilo i tako razmisljajuci sam lagano zadremao u busu. Oko Vrapca sam se tako strazao da je frajeru koji je sjedio pored mene ispao mobitel iz ruke. Naime laktom sam ga opicio. Ispricao sam mu se i pokusao vise ne zaspat. Malo mi bilo bed jer sam prestrasio covjeka, ali prebolio sam to do Gajnica kad me pocelo nesto u trbuhu frkat, imao sam osjecaj da ce mi zmaj izletit ili na usta ili na guzicu. Sjetim se ja danasnjih obroka kako su bili jadni. Odmah mi je sinulo, tijelo se toga mora sto prije rijesit, ali KAKO???? ja sam jos 15 min od kuce!!!! Uhvatila me paranoja, sta sad, poceli me plinovi muciti, sve me nekako napuhalo. Jadan covjek do mene se prepao mog izraza lica i na sljedecoj stanici izasao van. Navijam na svakom semaforu da ubrza s tim zelenim, sve je nekako predugo trajalo. I tako napokon dođe moja stanica, izađem i ubrzanim korakom krenem doma, frka me copila, sta ce bit ak popustim. Stisnem ja jos malo i jos ubrzam, mislim da sam ljudima izgledao ko oni na brzom hodanju. Odbrojavam proklete metre kad ono 100 metara do doma ekipa asfaltira cestu, ja LUUUUUD, sta cu sad, cekam ja frajer valja asfalt, nemogu proc, on ga valja ko da ima svo vrijeme svijeta, ja lud cekam. Pukne meni film i zatrcim se pa sta bude bude, dobio sam ubrzanje ko da imam neki motor u guzici :D:D preskocim asfalt ispred valjka koji me zamalo zahvatio i nastavim trk do doma. Dolazim pred ulazna vrata, trazim kljuceve, zivcano otvaram vrata skidam torbu i trk na WC. Napokon sjednem ko covjek opustim se kad uocim nema papira, LUUUUD, psovao sam na putu do drugog WC-a spustenih hlaca i gaca, kretanje je bilo u stilu klokana.

Nakon pola minute Zmaj je raspusten u ozracje i podzemlje. Takvo olaksanje dugo nisam osjetio. Macka je probala uci u WC nakon mene, vjerojatno se htjela leci na toplo mjesto i zaspat, ali sam ju vidio kak brzo izletava, popratio sam ju do izlaza rijecima: Evo ti sad, tak je meni kad se ti meni zaseres u kuci. Kao da me shvatila odmahnula je glavom i otisla. Umorilo me sve to pa sam odlucio malo odmorit uz dobre ritmove reggae-a i internet.

Reklamice pliz

Nema komentara: