27 ožujka 2007

Evo ti plesa, pun je stresa

Evo vratio sam se s plesa, poceo je u pol 9, a ja sma od kuce otiso u 8, a imam 5 min do mjesta odrzavanja. Sto manje sam doma to bolje. Sve je bilo u redu, prosli smo Sambu, Cha cha cha i engleski valcer i onda je doslo do pomutnje. U engleskom valceru se rade veliki koraci a mali je podij, zabijali smo se ko u luna parku oni autici, ali mi nismo to mogli izbjeci. Nastala je svađa, nas 4 para na 5 sa 10 metara. poceli smo se laktarit dok plesemo. Sve je to bilo zanimljivo dok Profa nije pokusala pokazat držanje, tesko je a Dugi se samo zajebavo, pa je ispalo da ne slusa. Nastala je diskusija pol sata prije kraja kak mi u stvari ne znamo plesat. Cista banana, ja sam samo sutio i sluso Dugog i Rastu kak pokusavaju nekaj reci, ali im nije bas islo, niko ih nista nije shvatio. Pol jebenog sata svađe. Nitko nije pobijedio, tak da smo se spremili i izasli van, vani sam se ja ukljucio u fajt i pitam ja dugog kaj ga muci, a on kaze kak cemo mi doci na natjecanje kak cemo biti losi. Ja mu velim da se smiri, da pokusa svladat korake i biti bolji i uostalom kaj ga boli kurac kaj ce biti losiji(barem mene boli) glavna je zajebancija. Ne znam vise ko kaj misli, srecom nitko ne pomislja na odustanak. Nadam se da ce se do petka sve izgladit

S četvrtka na petak noc sam sam doma, jebenooooooooooooooo. Dogovor je pao da cemo slozit neku zajebanciju doma kod mene, vjerojatno neki PES 6 2vs2 + puno lišća :D:D:D CANT WAIT

Nema komentara: