03 travnja 2007

Zgadilo mi se

Bio sam poslije skole na rucku s mamom. Nije bio neki rucak, to je bilo vise onak kak mi to na selu radimo, odemo u krčmu Kod Marka na ćevape. Nisam bio niti gladan niti sit, ali mogo sam jednu porciju maznut ko iz puske. Dolazimo mi prema krčmi i uocimo veselo drustvo od 3 muska i jedna zena onak od 45-55 godina, malo deblja s kratkom izblajhanom kosom, velikim ustima bez usnica. Oni su bili na terasi. Ja reko ajd dan je lijep idemo se mi isto sjest na terasu. Sjednemo se mi sto dalje od njih da nam ne smetaju, niti da mi njima smetamo. Oni su bili prilicno veseli, vec su davno jeli samo im je cuga ostala na stolu i to vec ispijene case. Sjedili smo jedno 30 sekundi kad se ta ekipica pocne smijat i sve u redu nebi me nista smetalo dok ova zena ne pocne nekako naglo ko na silu smijat. Mislio sam da joj je malo pobjeglo, pa sta, svakom se desi. I sjedimo dalje, narucimo za jest i pit, kad ovi opet u smijeh kad ova opet pocne roktat, ja gledam, stara gleda koji joj je kurac, mislim si ajd dobro, vlajda nece vise. Nije prosla minuta, kad ona nest prica i pred kraj vica ili slicnog pocne opet stenjat i smijat se ko kreten. Izbacila je one zube i smije se ko da netko pokusava traktor upalit, nekakvo hihotanje, bez imalo smisla i nabacuje taj osmjeh ko da je najljpsi na svijetu a u stvari zvuci ko da netko pili drva, nemogu to opisat. TO JE POSTALO NEPODNOSLJIVO!!! neznam uopce kak su ju trpili ovi kaj je s njima bila u drustvu. Cijelo vrijem pokusava biti smijesna i nest melje, a ustvari je ispala glupa kokos.
Prije nego nam je dosla klopa, htjeli smo se premjestit unutra jel je bilo jako jako jako nepodnosljivo, ali na kraju nismo. Nakon tak 5. ili 6. puta poceo sam ju oponasat, kesio sam se i ja ko kreten. Srecom na terasi nije bilo nikog vise pa sam slobodno mogao ismijavat babu. Kad ona, tad i ja, i tak dok nije prestala, a stara mi prigovara da prestanem da se skuliram, da sam budala, ali ja ne posustajem. Saki put ona pocne, ja nastavim iz cista mira i gledam za njohov stol, a ovi u cudu svi sa stola gledaju ko tulci neki sta je meni, a j se pitam sta je s vama, kaj ste gluhi, baba vam se smije u facu tonom koji iritira jednako kao u busilica na cesti, inaj dril za probijat asfalt. Ja si mislim boli me briga, ak ona misli da je sama na svijetu, ja cu joj pokazat suprotno, da nije. Pojeli smo sto prije da se ne potucem s ekipom i otisli smo mirno u tisini prateci se ostrim pogledom. Cak sam ju snimio, ak uspijem nekaj smislit stavit cu snimku ovdje ak ne, cut cete kad se vidite sa mnom sljedeci put.

Nedo Bog da se ovo nekome dogodi. Prestrašno

Nema komentara: