02 travnja 2007

evo i mennneeeeeee!!stele

ah...napokon sam dobila i tu Čast u svoje ruke da napiŠem jedan post za svog "dragog" frenda kako se god vec zvao na ovom blogu...pa zar je moguce da mi je dao tu privilegiju?? e pa čuda se očito dogadaju...
moram priznat da je izgled bloga je koma i da ga definitivno treba popravit(budem ja to sredila u sljedeće dane)...mislim,volim i ja zelenu boju ali sta je previše je previše(zaebavam se).
i dok je kilinho(prisilio me da to napišem)o meni sve pisao dobre stvari moram i ja onda za uzvrat o njemu....a sta da kažem?dobar razigran dječarac, pun energije(mos mislit),samo me tuče po cijele dane i neda mi mira...ali baš je supač!!HAHAHA
neznam šta dalje da pišem jer ipak je to moj prvi post pa kasnije ću imat malo više inspiracije...haha
ciauuu ljudi
p.s.i da ,u humanitarne svrhe klikinte jedanput na svaku reklamu!hvala
STELAAAAA

Nema komentara: