11 srpnja 2007

Upao!!!!!!!11

Upao sam na FER!!! Jebeno je bilo, doso ujutor tam i dobio test u ruke i poceo rjesavat, procitam ja prvih 8 zadataka i ne znam ni jedan, ja lud, ne znam sta cu, mislim si aukurac kaj sad, spremo sam se đabe. Nisam odustajao, krenam dalje i rjesim par komada, i krene tak lagano, prođem sve zadatke i onda ispocetka, vratim se na ovih prvih 8 i 4 od tih 8 znam, rjesim ja to zbrojim si koliko sam rjesio kad ono 20/40 JEBENICA, nisam mogo vjerovat. Doso kraj, ja pobjego sto dalje, kad frend za nekih 2 sata zove, kaze da sam proso i slavlje moze pocet. Sad jos malo idem negdje slavit za odmor.

Uzivajte ljudi dok ste mladi... sretno onima koji jos nisu upali!

1 komentar:

Anonimno kaže...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).