03 srpnja 2007

Rođendan

Jucer mi je bio rođendan. Frendovi su me iznenadili maksimalno, nisu normalni. Dosli su mi tocno u ponoc na dan kad mi dolazi rođendan upalili su reflektore u dvoristu i cekali da ih skuzim iz sobe. Ja sam u to vrijeme sjedio u kuci, gledo sam sex inspectore i razgovaro sam na mobitel sa Martinom i uleti meni stara na kat sa spikom: Odi vidjet sta se događa, pogle svjetla vani. Meni nis nije bilo jasno, prekinem razgovor ugasim televizor i krenem prema prozoru. Vec sam se usro kaj se događa da nisu nek vanzemaljci dosli, ono koji kurac se događa??? Doletim ja do prozora a vani sve osvjetljeno kad spazim 7 osoba (Profesorica, Rasta, Lik, Dugi, Žuti, Fićo, Vel'ki) na travnjaku sjede u polukrugu i pjevaju: Sretan rođendan ti...
I tak ja siđem dolje, cetitaju mi i sve, uvale mi pivu i poklone kojima se jos divim:





Decki su se fakat potrudili, zahvaljujem im ovim putem. Kasnije smo popili par piva i razisli se oko 2.

Pozdrav ljudi do sljedeceeg posta uzivajte u ljetu

Nema komentara: